Wednesday, June 10, 2009

entry khas ^_^

hi all...
entry kali nih khas ditulis just untuk rakan2 ku..
tentu anda semua terpk.. ape topic kali nih..
sumthing yg interesting i guess...
my b gak bg org yg tgh hidup xcecah tanah.. haha~
ape yer sbenanye ek..

memandangkan entry ini khas..
n xnk terpk2 ape title entry kali nih...
ckp je la.. haha.. ok2.. fine..
ble ryn da merepek.. mcm cani..
straight to da point pls!
fine2.. entry kali ini saya mahu menceritakn tentang kehidupan alam lain di kalangan rakan-rakan ku..
cpt2.. korg pk.. ape kehidupan alam lain!~~
@!!~ lmbt btol pk.. ces..
ok2 la..
psl l.o.v.e hehe...
sesejak nih.. saya melalui kejadian pelik..
dan semakin lama.. saya semakin keliru..
adakah ini simptom2 bg makhluk yg merasainye..
(ces.. aku cte mcm aku xpna berchenta plak.. haha)
bukan ape.. da lupe la.. ape rasenye erk bunge2 cinta..
time2.. semuanye indah.. busyuk pn jd wangi...
oh.. ble la aku nk rase blk.. bestnye.. mesti 24jam senyum...
angau.. haha.. dah2.. ckp ryn.. back to da topic! :p
ok.. kt sni saya nk meletakkan 2 situasi yg berbeza..

case 1:
.:Office:.
saya mempunyai sorg kawan.. name kn dea sebagai 'H'..
oh tentang dea.. xbyk yg saya bole describe.. jus a simple girl..
clusmy girl.. a little bit blur.. n yg penting suke tdo.. lg 1..
suke mendakwa dirinya comel! uh.. tidak lngsung.. haha..
tetapi sgt addict dgn mic.. kalo da menyanyi.. fuh.. jgn harap la..
nk cte bnda laen.. berbalik pada kisah dea.. alkisahnya baru putus kasihnya yang xlama dulu..
kini, hatinya sedang diusik sang kumbang.. kasihnya yg lalu memakan masa yg lame.. sekelip mate ilang
dek kerana kealpaan sang kekaseh berjumpe bunge yang baru. kesan dari frustnye 'H', mula memberontak, dlm pada masa itu.. berkwn pula dgn si kumbang baru ni. hati da mula suke.. senyum xlekang dibibir, handfon sentiasa disisi.. bibir sentiase bercerita tentang si kumbang td..
ini ke tanda2 org jatuh cinta? ya.. 'H' mengaku.. dirinya tewas dgn perasaannya.. hebatnye penangan cinta.. patah tumbuh hilang berganti katanye.. kini, 'H' tidak mahu org lain jika diberi percuma. dea hanya mahu kumbangnya.. oh~ hebatnye power of love..

case 2:
.:Office:.
telefon diatas meja ku berdering meminta dilihat..
oh.. kerja yg berlambak.. tapi memandangkan org yg menghantar sms kwn baik ku..
biar sj lihat sms tersebut.. tinggal kje sat!
ok.. nmpk nye.. mms br saya terima..
melihat sejambak bunga ros merah segar..
oh tidak.. sy namekan rakan sy tersebut sebagai 'R'.
Bunge dan 'R'? setahu sy dea baru putus kaseh xsmpi sebulan yg lalu..
cntik sungguh jambangan tersebut.. tidakkk...~ ! aku sgt jeles!!~@ +_+ saba ryn2.. haha.. g usha bf len plak.. nnti dpt bunge lg.. wey.. back to topic da.. mrepek je kje.. ok!
nk tau sila rujuk ke entry sebelumnya pd hari lahir sy..
saya amat teruja mahu tau sapa pengirimnya..
xsempat mahu menunggu waktu rehat mahupun mlm..
call!

'R':hello (nada berbunge..senyum smpi ke telinge)
'Sy': wey babe.. wussup.. sp bg? huhu...
'R':hehehe...(still mode dlm senyum ke telinge)
'Sy': ces.. florist hanta kt office?
'R':sp lg anta.. 'W' la.. kteorg xdeclare pn.. dea bg.. ske nye aku(mode yg sm.. senyum still xletih lg)
'Sy': omg.. dea btol2 in love dgn ko?
'R': dunno.. hehe.. sme org kt office aku da keco aku dpt bouquet wey.. best gle.. terharu ^_^
(mode senyum da naek kt atas telinge)
'Sy': bestnye... so sweet..
'R': ko tau.. lg besa tau dr bouquet yg ko dpt ritu.. haha.. yess.. aku mnang dr ko la cani..
'Sy': ces.. hampes.. xpe2..

itu dea rentetan dr perbualan singkat saya.. oh tidak.. ini lah antara simptom2 yang menyebabkan penyakit yg xberselera mkn.. penyakit insomnia.. mandi xbasah.. mandi xbasah ade name penyakit ek? haha.. aku pn xtau.. dikala ini, sipolan2 diatas tengah dibuai perasaan.. perasaan indah yang xterucap..

moral of da story.. nk rs ari2 indah seperti ini, bercinta la dengan org yg laen2.. jd rs tuh sentiase fresh.. sbb kalo lm2.. mesti da xbest.. haha wey3.. aku da stat merepak.. ryn.. pls la.. stop it.. support la.. haha.. ok2.. cinta itu sememangnya indah..~ so, for those sedang menikmati nikmat cinta.. hope you guys find da rite person n da truly love.. :) so sweet.. natijahnya, saya menggambarkan cinta dan kehidupan ini dengan berwarna warni dimana ia diwakili dengan perlbagai rasa dalam setiap detik.oh.. masa sgt mencemburui saya.. sy harus tdo.. gudnite all~



I am telling u that for me


Photobucket


4 comments:

Mimie Hamidah said...

Amboi2! Sedapnya mengata org ye... What eve pn the time for your new love will come soon...Let just enjoy with all the love have in the world so that our life will be more colourfull.....

MuzZz said...

Wah..wah..wah!!Jiwang gile budak2 nih..hahha.. Ada ape pada L.O.V.E??Hanyalah..huruf semata2..hahhaa

Cherish (^~^) said...

ces... well~ kdng2 kna stone tp kdng2 kna g-wang muz.. haha.. blaja dgn environtment neh.. ;D

pure_blanca said...

hemo2.. sedap je mengata aku yer.. tu dlu.. 5 bln yg lepas.. now? huhuhu