Sunday, June 7, 2009

home sweet home!

hello there...
hi... huhu.. aktiviti weekendku dipenuhi dgn sdare mare...
memandangkan auntyku pindah ke ruma besanye..
maka, dgn itu.. beliau wt mkn2 sket.. wee.. sronok nye dok uma br..
sme baru.. ble la nk ade uma sebuah gak... abes la uma ku.. ancos di 'decorate'
ikot slera nafsu ku yg menggila psl interior.. heehe..

so, back to da point.. act, almost 2 month aunty ku bersame family dea dok uma nih..
even api putus2.. jap ade.. jap xde..
nk kta tnb pye hal.. xgak.. sbb uma kg kn.. elok je..
aku dgr gossip2 ms kt dapor.. dorg kta cabel utk supply elctrt.. x ckp besa..
tp.. mmg logik pn... bygkan la..
uma dea.. 1st floor.. ade la dlm 4 blk... each rum ade aircond.. plus 1 dgn dining n plus 1 kt tmpt lpk2 hall..

blum nek ats lg.. ade lg bp blk nta.. huhu isk2.. nih mmg nk kna amik maid kurang2 2 org gak nih..
blom set home theater lg.. adoyai! mmg ptt letrik on off...
xpe.. jnji aku mmg ske lpk uma aunty aku tuh..
dapor dea mmg terbaik la.. puas... bole men keja2.. larey2..
sgt3 la selesa..
kalo la aku dpt dapor se'perfect tuh... mmg.. mkn minum en huby pn perfect..
silap2.. bwk ke hi tea n supper sme la.. hehe..
tp, dgr syarat.. ready kn dapor yg superb.. bole men msk2 je kje.. ;p
hee~ sp la yg betuah bakal2 en.huby tu..
cte psl bakal en.huby nih..

1 jek problem yg mmg aku jangka bakal terjadi..
aku akn ditnye dea soalan maut.. hahaha :D
korg bole agak x?
aunty2 ku belah mummy ku seramai 4 org..
sme mmg best+havoc+happening...
tp.. ble bab soal aku.. n laser aku.. pn superb la..

aunty: eh.. lyn, ko xde kwn dgn sp2 ke.. bf yg dlu tu? still 2gether ke..
me: ea.. mn ade da.. skarang xde..
aunty: eleh.. tgk ko nih.. xcy la aku.. bek gtau..
me: ces.. la, btl la.. org single mingle jek..
aunty: tpu la.. kje da oke sme.. xkn xde..
me: O_o!

ha.. tuh la preview dr kejadian tghari td semase aku dok sronok goreng samosa..
hehe.. aku dok sengeh je la..
well... aku xkesah pn..

eh.. eh.. da jaoh gle meleret nih..
hee... so.. smpt gak la.. amik pic td...
idea pn da kering.. da stat nk mrepek2...
till then!



No comments: