Monday, June 29, 2009

Transformer.

saya keletihan. keletihan yang amat menyeronokkan. cuti 3 ari yang diberi saya gunakan dengan sepenuhnya. penuh dgn aktiviti. 'act i should rest..' tp, sementara baru gaji.. tuntutan famili yang mahukan keseronokan saya turutkan juga. saya hapy apabila keluarga juga happy. tetapi itu bukan la topik utama untuk post kali ini. saya baru pulang dari menonton filem yang terhebat pada tahun ini. walaupun saya sampi ketika filem sudah bermula, tetapi xkesah kerana filem ini telah saya nanti-nanti kan sekian lama. saya begitu berminat dan mengikutinya dari filem yang sebelumnya. 'Transformer - revenge of the fallen'. tidak keterlaluan jika saya katakan ia nya filem yang sarat dgn aksi. saya begitu terhibur dgn teknologi2 yang digunakan.. teknik cgi dan kehebatan rekabentuk 'Autobots'. Robot2 itu menampakkan mereka sgt macho dan kacak! =_=! hehe.. tetapi, cukup lah dgn kehadiran 'Optimus prime' dan 'Bumbble bee' yang menyerikan dan menguatkan jalan ceritanye. xperlulah hendak dicerita tentang 'Megatron' dan 'The fallen'. mereka burok! hehe.. sudahnya saya pasti akan ada sambung bagi cerita ini. percaya la!

No comments: